איזון חיים והצלחה בעבודה work balance

10 טיפים לשמירה על איזון חיים והצלחה בעבודה – WORK BALANCE

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

החיים שלנו עמוסים ורוויי לחץ מסיבות שונות ולעיתים קשה לשמור על איזון חיים והצלחה בעבודה

הכנתי עבורכם 10 טיפים שיעזרו לכם בשמירה על איזון חיים והצלחה בעבודה:

  1. קחו לכם 5-10 דקות עם עצמכם בעבודה לבד 

    בלי ניידים ומחשב, תקשיבו לנשימות שלכם, לשיח הפנימי שלכם,
    המח שלכם יאמין לכל מה שתספרו לו.
    (אלה הן משימות שאני נותנת גם למנכלים עמוסים)
    להיות ב BEING להקשיב לרגש שעולה, לתת לו מקום לפני שהוא ינהל אתכם ובעיקר כשאתם עמוסים בעבודה,
    אל תאמרו לעצמכם "קשה לי", או "אני לא יכול", מכיוון שאז המוח מקבל מסר שהמשימה לא אפשרית ואז הוא מפריש חומר שגורם לסטרס שגם הוא גוזל אנרגיה.
    לכן במקום "קשה לי"
    תאמרו: "אני יכול.ה להתמודד עם הסיטואציה בצורה טובה, אני חכמ.ה, חרוצ.ה" ועוד…
    ואחרי זה מבטיחה לכם שתספיקו יותר, תהיו ממוקדים יותר.
    זה כל הענין,  כי כשתהיו מחוברים, תהיו ברגש, וכשתהיו ברגש תהיו בנוכחות, תוכלו לשמור על איזון חיים והצלחה בעבודה וזה המקום שממנו תגדלו.

  1. תשאלו את עצמכם "מה זה בא ללמד אותי" במקום "למה זה קרה לי" ?

    תשאלו לנוכח כל סיטואציה מאתגרת בעבודה, מול הבוס או מול לקוח חשוב שבה חוויתם קושי ותסכול,
    כי אם תקטרו ותתלוננו או תתקרבנו, תקבלו עוד מזה,
    כן, כך עובד היקום,
    מה שתרגישו בפנים, זה מה שיהדהד החוצה וזה מה שתקבלו בחזרה

  1. תנהלו את האנרגיה שלכם, במקום את הזמן שלכם.

    איך? חייכו במשך 40 שניות לפחות – המח שלנו לא מפריד בין חיוך אמיתי לחיוך מזויף
    וכשאנו מחייכים המח מפריש חומר מעלה אנרגיה, דופמין.
    כשאנו לחוצים ועצובים המח מפריש קורטיזול ואז אנו מרגישים לא מספיק.
    הביטחון עצמי יורד עד למצבי דכדוך, וכשתחייכו הפרשת הקורטיזול תופסק, הרגשתכם תשתפר, האנרגיה תעלה ועמה הביטחון העצמי.
    זכרו גם חיוך סתמי משדר למח להפסיק את החומר המדכא.

  2. תחגגו ניצחונות

    כן, תחגגו גם ניצחונות קטנים בעבודה.
    תנו להם במה, זה מעביר מסר למח שקרה לנו משהו טוב ואז תת המודע נותן לנו רצון לשחזר את זה.
    קדימה, תפרגנו לעצמכם על כל דבר קטן שאתם עושים טוב, בלי ביקורתיות,
    כך המח מקטלג בתת המודע שאני אלוף, ואז מפריש דופמין שהינו הורמון מגביר אושר.

  3. תציבו לעצמכם מטרה קצת יותר גדולה

    מטרה קצת יותר גדולה ממה שאתם רוצים, מטרה שתיתן לכם משמעות, אבל בחרו במטרה לא גדולה מדי כזו שתהיה ברת השגה.
    למה? כי אם נציב לעצמנו מטרה קטנה, יהיה לנו קל לוותר עליה ללא אשמה.

  4. תשכחו משלמות

    תהיו שלמים בחוסר המושלמות.
    שלמות בעבודה כמו בכל תחום אחר בחיים גורמת לעיכובים, תקיעויות.
    ולכן אני אומרת תתחילו לאהוב את עצמכם ולקבל את עצמכם כפי שאתם, כי הרצון להיות מושלמים מגיע מהפחד לטעות.
    ואם אני אטעה אז לא יאהבו אותי,
    הכל מתחיל מבפנים וכשהסנטר הפנימי שלכם יהיה חזק, לא תזדקקו לאישורים וחיזוקים חיצונים ומשם תצמחו ותגיע העוצמה שלכם.
    אין כוונתי לזלזול בעבודה שלכם אבל שימו לב למידת ההשקעה הנדרשת מכם ועד כמה היא שואבת אתכם לכל פרוייקט למשל.

  1. שימו מחברת ליד המיטה

    כתיבה של Free Flow בין 10 ל 15 דק', ללא שיפוטיות, תופתעו ממה שיעלה בכתיבה שלכם וכך תתחילו את היום חדשים וקלים יותר.

  2. תקומו שעה קודם

    תתחילו את הבוקר במדיטציה, יוגה, הליכה, גם 15-20 דקות זה בסדר להתחלה (בטוחה שתתמכרו)😊

  3. תכנון שבועי

    להכניס ליומן פגישות/ראיונות / פרויקטים בעבודה , דברים שאנו רוצים ועדין לא הגיעו (לחיות את העתיד כאילו הוא כבר קרה)

  4. זכרו להודות על 3 דברים שעשיתם היום

    (זה מעלה את האופטימיות ומושך לחיינו דברים חיוביים)

 

סקרנים לדעת מה הקשר שבין אחדות לאקזיטים מוצלחים? שווה לכם להמשיך למאמר

מוזמנים לכתוב, להגיב ולהביע את דעתכם

אשמח לקרוא את תגובתך

כתיבת תגובה

עוד מאמרים מרתקים:

שינוי בקריירה ובחיים

הפניית הזרקור פנימה

שינוי בקריירה ובחיים אספר לכם סיפור מקרה על שינוי בקריירה ובחיים מתוך הקליניקה שלי: הגיע

רבגוניות

רבגוניות

הרבגוניות בעולם בו אנו חיים היא רבה, העולם הוא ססגוני, פסיפס של צבעוניות אנושית על

רבגוניות

רבגוניות

הרבגוניות בעולם בו אנו חיים היא רבה, העולם הוא ססגוני,

סילביה לרנר דדון מאמרים

סילביה לרנר דדון

מאמנת ומובילה אנשים שאפתניים להצלחה בקריירה
ליווי מקיף: מנטאלי, רגשי, מקצועי ותוצאתי

לקביעת פגישה השאירו פרטים: